



















Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularz reklamacji
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz kopią paragonu/faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Akces Dance Sp. z.o.o.
ul. Gościnna 8
30-698 Kraków
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Zwrot towaru
Akces Dance Sp. z.o.o.
ul. Gościnna 8
30-698 Kraków
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem prosimy o dołączenie paragonu lub faktury.



















